Sleduj návody s komentářem. Upload obrázků Upload souborů War3Zone.eu Webmail Podpoř náš web a vyber si výhodu

Sponzor VPS:

Serialbook - upozornění na nové epizody oblíbených seriálů

Hry a herní servery Metin 2 Rady,otázky a odpovědi

Potřebuješ poradit? Napiš sem!

Moderátor: Herní poradce

Pomoc ohledně Metin Serveru

Příspěvekodjakub.pandadis » čtv 15. kvě 2014 13:23:17

Dobrý den,

předem chci upozornit, že v této oblasti jsem začátečník a chtěl bych pomoc s objasněním určitých věcí.

Zajímalo by mě, jakou funkci "úlohu" má to tzv. jádro u Metinu. Všude čtu, že je jádro buď 34083 nebo 40250.
Zajímá mě, co vlastně je to jádro? Co znamenají ty čísla? Je lepší mít novější SF například s jádrem 40250 než starší?
O co budu ošizen pokud použiji SF se starším jádrem?

Dále by mě zajímalo, jestli máte někdo odhad ohledně HW konfiguraci serverů - kolik to utáhne hráčů stabilně (bez výpadků, lagů).
Např. Kolik by mi zvládl utáhnou hráčů, server o konfiguraci: 2 jádra o 2,5Ghz, 4Gb ram, 100gb disk. Platí čím víc ram, tím více hráčů? Nebo se klade více důraz na výkon procesorů či konektivitu serveru.

Jako poslední bych chtěl vědět, jestli jde dodělat klient, když mám pouze SF a naopak.

Děkuji za případné odpovědi. Kdyby si někdo chtěl o tom více popovídat například po skypu, byl bych mu vděčný.
S pozdravem Jakub.

jakub.pandadis
Návštěvník
Návštěvník

Podpora: Tento uživatel zatím nepodpořil naše fórum.

Re: Pomoc ohledně Metin Serveru

PříspěvekodT4Ump » čtv 15. kvě 2014 14:01:11

Ahoj

Takže první s těma jádrama nejlepší je zatím 2089 ty ostatní jsou už těžší (nastavení) takže bych doporučil zatím 2089 Jádro.

K tomu stroju by šlo 8GB RAM a nějaký ten dobrý procák nad 2,4GHZ a s tou kapacitou disku bych taky zvýšil jelikož logy ti budou zabírat asi hodně. (Můj osobně log je na serveru 39GB)

Zbytek bych ti řekl na skype

Mé jméno skype= kavuja

(Ale teď jdu hrát lolko)

T4Ump
Banned
Banned

Podpora: Tento uživatel zatím nepodpořil naše fórum.